Mine tanker om fremtiden til TIL

Hei☺

Jeg har i mange år fulgt med Tromsø idrettslag sine mange oppturer og ned turer og jeg har svetta, jubla å grått. Det smerter meg nå at Tromsø nå står i fare for å rykke ned neste sesong. Jeg har en dag i uken jeg ser frem til, det er den dagen TIL har kamp. I den neste kampen som er avgjørende vil jeg at gutan skal tenke på hvor mye det betyr for oss som er fan av TIL at de beholder plassen i eliteserien. Jeg stiller også spørsmål om Valakari er den rette treneren til TIL ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg