Mine tanker om Nav skandalen.

Hei☺

Jeg har fulgt med på saken om alle de som er dømt og har fått krav om tilbakebetaling av AAP til Nav. Det gjør meg skremt at det er mulig at en hel etat har gjort slike feil og jeg tenker at det kan være med på å svekke tilliten til både Stortinget, rettsvesenet og Nav. Jeg håper at dem som har fått store deler av livet ødelagt får en skikkelig oppreisning fra den norske stat, og at Nav nå har lært. Jeg synes det er veldig rart og nesten skremmende at ingen med ansvar for dette har varslet sin avgang?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg