Mine tanker om uken som gikk


Hei.
Jeg så på værmeldingen i begynnelsen av uka at det skulle komme mye snø.På onsdagen holdt jeg meg inne når det blåste og snøet.Og snøen kom i mengder helt til torsdag kveld. Da jeg så på debatten torsdag kveld som handlet om strømprisene begynte jeg og undre meg over hvilket land jeg bor i.Det virker som om jo mere penger staten tjener på strøm og gass blir vi som bor i dette landet fattigere.En annen ting er at der kraft kommuner håver inn penger bør det være forventet at det kommer innbyggerne til gode.Fredag var jeg og pappa en tur for å se om det var noen aktivitet ved flybasen på Evenes da de har tatt over beredskapen for NATO i nord.Hadde ønsket å se F16 en siste gang fly over Evenes, men det gikk i vasken på grunn av været på torsdag.Lørdagen kjørte jeg og en fra personale ut en tur med bilen min til Evenes.I dag søndag har jeg bare lappet av og vært en tur ute i det kalde været med stolen min.Nå venter jeg på de første solstråler i mitt stuevindu,men når er deT meldt regn ut i uken så det tar nok enda en stund.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg