Mitt høyre bein fikset


Hei.
Som jeg skrev i går så punkterte jeg høyre hjul på rullestolen fredag. Noe som førte til at jeg ikke kunne bruke bilen min i helgen. I dag ringte personalet en handyman som jobber i kommunen. Han kom på formiddagen og tok av hjulet på stolen min. Han tok det med for å lappe slangen og kom tilbake og monterte det. Det var nesten som om jeg fikk høyre fot tilbake nå som jeg kan kjøre som normalt igjen.I tillegg så har jeg fått montert helt nye sommerdekk på bilen min i dag for de gamle var nedslitte. Jeg skrev også i går at det er umulig å få hjelp i helg til reparasjon av hjelpemiddel. Hadde jeg bodd i en større by så hadde det vært mulig å få hjelp. Jeg husker en gang da jeg var i Oslo og fikk problem med utstyr i en helg, da kom det service fra Oslo kommune og fikset. Det burde vært et kommunalt samarbeid i sør-troms der noen hadde ansvar for å rykke ut når hjelpemiddel går i stykker for å se om det går an å reparere. Særlig når viktige hjelpemiddel som folk er helt avhengige av bryter sammen, Jeg håper at denne utfordringen kommer mer frem i valgkampen i år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg