Mørketida syssel

 

Hei

Nå når mørketiden snart kommer, er det fint å kunne gjøre ting sammen. Tidligere i år kjøpte jeg et byggesett som jeg skulle bygge sammen med min far. Så nå har vi funnet funnet det frem for å bygge det det sammen. Jeg er interessert i tanks så det blir spennende å se resultatet når det er ferdig.  Jeg synes det er godt å kunne slå av tv/PC og bare være i nuet. Jeg hjelper min far med å finne de rette delene og så setter han de sammen. Siden jeg reagere på dunsten fra limet som brukes, kan vi ikke lime så lenge av gangen. Men det gjør ingen ting for vi har god tid. Jeg synes det er fint å en hobby nå i korona tiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg