Møte om min hverdag fremover

Hei☺

I dag hadde jeg møte med enhetsleder og avdelingsleder. Jeg hadde kalt inn til møte fordi jeg har følt at noen avgjørelser i min hverdag blir tatt uten at jeg har blitt tatt med på råd, for eksempel når tid jeg skal starte dagen. De gangene jeg sover dårlig på natten har jeg behov for å sove litt lenger. Jeg har forståelse for at personalet må følge rutiner som ledelsen har satt og for at driften skal gå rundt, men det er ledelsens ansvar ha nok personale på jobb for å unngå brudd på retten til selvbestemmelse. Jeg opplever også noen ganger å ikke kunne gå på toalettet når jeg har behov for det, da det er for lite personal på jobb. Forventer at ledelsen dette opp med politikerne som skal bevilge midler i budsjettet fremover. Jeg føler at jeg fortsatt ikke blir hørt selv om jeg har tatt opp det med manglene bemanning flere ganger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg