Myldrings møte☺

Hei☺

I dag hadde jeg et lite uformelt møte med enhetsleder med tanke på jobb. Vi snakket om alt som skal på plass før jeg kan starte opp i min nye jobb. Tilrettelegging på en god måte er viktig☺Det er en del søknader om utstyr som må sendes inn, kontakt med leverandører som skal tilpasse dataprogramvare slik at det kan brukes i nyjobben. Utforming av kontoret er også viktig, slik at det er stort nok til meg og assistent. Det blir spennede å få se hvor jeg er tiltenkt kontor etter ombyggingen av deler av rådhuset. Jeg gleder meg til den videre prosessen og at den er i gang for tiden går fort.

3 kommentarer
    1. Today, while I was at work, my cousin stole my apple ipad
      and tested to see if it can survive a 40 foot drop, just
      so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has
      83 views. I know this is completely off topic but I had to share it
      with someone!

    2. Hi there! I realize this is somewhat off-topic however I had to ask.
      Does operating a well-established blog like yours take a
      large amount of work? I am brand new to operating a blog however I do write in my journal on a
      daily basis. I’d like to start a blog so I can share my
      experience and views online. Please let me know if you have
      any suggestions or tips for brand new aspiring blog owners.
      Appreciate it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg