Nå begynner planleggingen☺

Hei☺

I går ble det ble vi enige om at det blir Oslo tur i juni☺ Jeg har begynt å glede meg til turen til Oslo. Nå lurer du sikkert på hva jeg skal gjøre i Oslo. Jeg skal kjøre ned til Oslo får å delta på feiringen av Oslo pride festival og har plan om å ta del i paraden☺ Som jeg tidligere skrev har jeg ikke mulighet til å ta fly på grunn av ryggen og at flyselskapene ikke tillater at jeg sitter i min egen rullestol. Da må jeg ut på landeveien å kjøre 277mil tur/retur. Det er bra langt å kjøre for meg, men det finnes ingen annen mulighet. Nå er det mye planlegging og logistikk som gjenstår. Jeg har så mye som må med at jeg må leie meg en henger til turen😑 Ellers så må hoteller langs ruten bestilles og i Oslo. Jeg er avhengig at rommet på hotellet er stort nok til meg og utstyret jeg må ha med. Det blir en opplevelse å være med på feiringen av Prisen☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg