Nå nærmer det seg valg☺

Hei☺

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal stemme. Jeg har i tidligere blogginnlegg uttrykt min store frustrasjon over manglende bemanning ved omsorgsboligen. Jeg har også invitert politikere fra ulike parti til å komme å snakke med meg, men de glimrer med sitt fravær. Enten så har de mye å gjøre nå før valget eller så er ikke min stemme viktig for de😐 Jeg trodde at den viktigste jobben til en politiker var å lytte til de som vet hvor skoen trykker. Jeg blir litt oppgitt over at det ikke skjer noe med bemanningen her jeg bor, for eksempel når det gjelder toalett besøk så må jeg ofte vente lenge før jeg får hjelp. Dette skjedde igjen i dag, at jeg måtte vente over 20 minutter.😣 Det er ikke til å komme fra at boligen er underbemannet på hverdager. Bygningsmessig er boligen flott, men innholdet i hverdagen mangler. Jeg ønsker meg BPA i boligen. Må si at jeg er veldig spent på sammenslåingen av kommunene og om situasjonen blir bedre for oss i omsorgsboligene. Jeg har satt meg litt inn i partiprogrammene og jeg ser at flere partier går inn for å øke stillingene innen helse og omsorg. Da gjenstår det å se om den som blir ordfører og de som blir samarbeidspartnere har gjennomslagskraft nok til å få dette til. I tillegg burde staten øremerke midler til økt sysselsetting innen helse og omsorg, særlig hvis ikke kommunen selv har god nok økonomi. Jeg har enda ikke helt bestemt meg for hvilket parti jeg skal stemme på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg