Nå nærmer julen seg🎅

Hei☺

I ettermiddag tok jeg frem min nyinnkjøpte juledekorasjon. Jeg trapper gradvis opp julepynt ingen nå frem mot jul, men juletreet venter jeg med til lille julaften, da tradisjon tro pynter det da. Ellers i dag har jeg vært en tur hos min faste fotpleier i Harstad. Det er så godt og avslappende å få stelt føttene. Jeg vært hos henne i flere år og hun er flink. I dag var ikke personalet med inn, men ventet ute på venterommet. Det synes jeg var helt greit da jeg og fotpleier hadde en hyggelig samtale☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg