Nå tar jeg mine forhåndsregler

Hei

I det siste har jeg fulgt med utviklingen av Korona i Norge. Nå innser jeg at viruset er kommet nærmere. Det gjør at jeg har tatt grep her jeg bor. Nå må alle som skal inn til meg bruke antibac eller vaske hendene grundig. Så er det innført strenge regler her jeg bor at ingen kommer inn på bygget hvis de er syke. Det gjelder personal,venner og pårørende. Jeg må prøve å leve som normalt som mulig og ikke uroe meg for mye. Det er viktig fordi når jeg er stresset og redd så går det utover imunforsvaret mitt. Jeg er glad jeg bor i Tjeldsund kommune som tar dette på alvor og har innført strengere regler enn i andre kommuner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg