Nakkeproblem

Hei

Jeg har hatt en del ondt i nakken en stund og det gjør jeg oftere har hodepine. Det er også spenninger i nakkemusklene som jobber ukontrollert bakover. Det som er utfordringen er å finne rett nakkestøtte som passer til stolen og styringen av den. Det har lenge vært snakket om å bytte den ut med en annen for å gjøre det bedre i hverdagen, men jeg har vegret meg litt fordi jeg bekymret meg for at den nye ikke skulle passe sammen med styreenheten som jeg er avhengig av. I dag snakket personalet med hjelpemiddelsentralen for å hør om bytte, men det var ingen som kunne svare i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg