Narvik tur med forviklinger


Hei☺
I går ettermiddag hadde jeg lyst til å kjøre en langtur til Narvik. Jeg tenkte å kjøre over brua men valgte gammelveien da det kunne være en del vind på brua. Vel fremme, kjørte vi til kjøpesenteret for å føle litt på livet nå på slutten av vinterfest uka. Jeg så endelig menn med hatter og damer i bunad. Selv så slappet jeg av på en kafe på amfiet og spiste pizza. Det gjorde godt å få litt avbrekk og se folk☺ Etter ett par timer begynte vi på hjemturen. Da vi hadde kjørt ut av Narvik begynte oljelampen i bilen å lyse så vi måtte finne en bensinstasjon for å kjøpe olje. Etter å ha etterfylle olje så kjørte vi til Bjerkvik uten at oljelampen slukket. Vi prøvde å fylle på mer olje,da slukket den. Så i mellom Bogen og Bjerkvik begynte det å pipe og lyse rødt. Da turte vi ikke å kjøre lengre,men besluttet å ringe etter bergingsbil. Han som kom med bergingsbilen sa at han måtte krangle med sentralen som sa at han skulle kjøre oss til verksted i Narvik. Heldigvis ble det ordnet slik at bilen ble kjørt til Evenskjer. Bilen med meg og sjåføren min ble lastet på bergingsbilen. Det var litt uvanlig og litt skummelt å sitte så høgt særlig når bilen svingte,men det gikk bra☺Nå står bilen på verksted og jeg håper jeg snart får den tilbake. Er bare så glad for at jeg kom meg hjem☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg