NATO til unnsetning

Hei

Tidlig i ettermiddag kjørte jeg og min far ut på langtur til Sjøvegan,Sørreisa og Setermoen via Olsborg. Jeg hadde hørt rykter om at det skulle komme en Ro-Ro båt til Sørreisa med militært utstyr som skal være med i øvelsen Cold response. Da jeg kom til Sørreisa var transporten i full gang til Setermoen, så jeg fulgte etter kolonnen dit. Dagen synes jeg har vært fin fordi jeg har fått sett litt av hvert,blandet annet et Chinook helikopter. Det er godt å ha en far som orker å kjøre meg når han har en fridag. Jeg hadde også håpet på at de skulle lande utstyr på NATO kaien i Bogen,men det har ikke skjedd noe der enda.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg