Noen år siden sist så jeg er litt spent.

Hei☺

I morgen tidlig skal jeg til unn Harstad for å ta gastroskopi av av spiserøret og øvre del av magen. Kjenner jeg er litt spent da jeg må i narkose for at de skal kunne ta den undersøkelsen. Har tatt gastroskopi i narkose før men det er lenge siden det ble gjort. Grunnen som jeg har beskrevet tidligere er at jeg ikke kan kontrollere refleksene i svelget, så derfor må jeg i narkose. Har som som sagt følt meg trang i halsen og hatt sure oppstøt. Skal egentlig ikke ikke kunne få det da jeg er tidligere operert for refluks (lukkemuskel mellom magesekk og spiserør). Regner med at det går bra og og veldig spent på hva gastrolegen finner ut.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg