Normal påske


Hei.
Nå er den første påsken her uten frykt for Korona. Jeg husker påsken i 2020 da alt var annerledes og det var innført strenge restriksjoner.Den påsken gikk turene ut til der det ikke var andre mennesker.Husker vi kjørte en del opp til Herjangen for å finne en rasteplass der jeg kunne sitte i sola. Nå etter to år så kan jeg nyte påsken og jeg skal starte med en tur til Abisko i Sverige. Det er to og et halvt år siden jeg var der sist, så det er lenge siden jeg var på en skikkelig Harry handel der.Det gleder jeg meg til. Ellers i morgen kveld da jeg er tilbake fra Sverige skal jeg benke meg foran tv og se kampen mellom Bodø Glimt og Roma. Det synes jeg er en fin start på påsken.Til slutt vil jeg ønske alle en kjempe fin påske🐣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg