Ny interesse

Hei

Jeg har nesten hele livet hatt interesse for alle type båter. I går fant jeg ut at det er en side som heter hav trafikk og som viser båttrafikk over hele verden. Jeg synes det er mest interessant å følge med båttrafikk i nord Norge og hvilke båter som seiler forbi. Min interesse for båter startet da jeg var på besøk som ung gutt hos min mormor og morfar som den gang bodde deler av året på øya Kjøtta. Jeg var flere ganger med på fisketur der ute og jeg husker at min morfar hadde en gammel slepebåt i jern.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg