Ny langtur til Tromsø

Hei
I går kjørte vi 08.00 til Tromsø. Drosjen skulle kjøre meg frem og tilbake.Jeg hadde med meg to fra personalet. Det som er fint nå er at vi slipper å bruke munnbind på tur. Som vanlig stoppet vi og drakk medbrakt kaffe på Setermoen.Så gikk turen videre til UNN Tromsø for rutine injeksjoner med Botox i armer og fingre.Det tar litt tid før jeg kjenner virkningen av Botox men det hjelper mot kramper i hendene.Dette må jeg gjøre hver tredje måned så neste gang blir i mai.Som tradisjon tro, stoppet vi på Vollan gjestestue for å spise middag.Da jeg kjørte selv med stolen min der inne var det en av gjestene der som var imponert over min styring av stolen.Da fikk jeg skikkelig mestringsfølelse så det må jeg gjøre mer. Etter middag kjørte vi hjemover og jeg var hjemme igjen kl 22 så det hadde vært en lang dag og jeg var ganske sliten.Da var det godt å legge seg og sove slik at jeg følte meg mer uthvilt i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg