Ny mat opplevelse☺

Hei☺

I ettermiddag kjørte jeg til Bjerkvik for å oppleve noe nytt etter å ha vært mye inne på grunn av kulden som har vært den siste tiden. Vi kjørte først opp til Øse for å se om det var åpent, men det var det ikke. Jeg så at restauranten var stengt på lørdager. Isteden kjørte jeg til bake til Bjerkvik og besøkte Bjerkvik hotell. Der var det veldig fin og behagelig atmosfære i restauranten. Jeg bestilte meg mat og det smakte godt. Ellers var det en hyggelig betjening der. Jeg ser frem til neste sommer da kan jeg sitte ute på den store uteserveringen deres og nyte noen kalde mens jeg soler meg☺ Kanskje jeg skal sjekke overnattingsmuligheter også da.

2 kommentarer
    1. I know this iif ooff topic but I’m looking into
      starting my own blog and was curious what all is
      required tto get sett up? I’m assuming having a blog
      like yours would cost a pretty penny? I’m not very web savvy
      so I’m not 100%sure. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Many thanks
      Cabergoline

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg