Ny reisemåte

Hei

I morgen tidlig så skal jeg igjen på Unn Tromsø for å få Botox i hender og armer. Denne gangen skal jeg ikke bli kjørt i min egen bil for belastningen på personalet blir for stort med å kjøre tur, retur Tromsø. I stedet skal jeg transporteres med drosje. For meg er det viktig at fastsettingen av stolen jeg sitter i er trygg. Jeg er blitt lovet at jeg får bilen alene frem og tilbake. Når jeg kommer inn på sykehuset kjører jeg rett til avdelingen for å være mest mulig trygg fra smitte. Bruker jo selvfølgelig munnbind på sykehuset. Og jeg forventer at legene på unn også bruker munnbind. Turen og oppholdet tar på siden jeg må sitte hele tiden. Det som er bra med å ta drosje er at personalet som er med kan ha fokus på meg og ikke kjøringen. Satser på at det går bra og at sjåføren kjører forsiktig.

 

1 kommentar
    1. Takk for en fin tur Vegard det var trivelig å bli kjent med deg, håper du hadde en ok tur 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg