Ny skuffelse på UNN i dag.

Hei.
I dag hadde jeg sett frem til å endelig bli ferdig med undersøkelse på Harstad sykehus der jeg skulle få narkose før jeg skulle få gastroskopi og i CT røntgen. Dro avgårde i lag med fin far på morgen med taxi til Harstad. Da jeg kom dit kom en sykepleier og fortalte at jeg bare skulle ta narkose i CT og at det ikke var planlagt gastro i dag. Avdelingene hadde ikke snakket sammen selv om dette var bestilt sist jeg måtte dra hjem. Siden jeg ikke kunne gjøre de samme tingene og fordi 2 ganger i narkose ikke er bra for meg ble det utsatt igjen. Det føles slitsomt å oppleve dette flere ganger og nå må jeg vente nok en gang på ny innkalling.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg