Ny sveis med frisør fasong

Hei

Jeg hadde fått bestilt meg en frisør time på Saks frisørsalong fpå Evenskjer or noen dager siden. Så i dag skulle håret til persj. Tidligere har jeg prøvd å komme inn der med rullestol, men det har vært vanskelig. I dag ble jeg glad for at de hadde ordnet en liten rampe som gjorde det letter å komme inn der. De frisørene jeg har brukt før har som regel vært noen i personalet, men det greit å bruke en proff frisør når julesveisen skal fikses. Det er også fint å støtte det lokale næringslivet på den måten. Før jeg dro dit tok jeg opp smittevernregler for forsikre meg om at de ble fulgt hos frisøren. Det ble de og jeg følte meg helt trygg. Etter hårklippingen var jeg veldig fornøyd med den nye sveisen. Nå som frisørsalongen er tilrettelagt, blir jeg å klippe meg der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg