Nye muligheter for tur med rullestol.

Hei

Som jeg skrev tidligere i sommer så har jeg funnet en fin plass ute på Tjeldøya nærmere bestemt ved Nausttuftene på Sand. Der er det tilrettelagt for rullestolbrukere og jeg ble gledelig overrasket, for som jeg skrev tidligere var det ikke mulig å komme over gangveiene der med rullestol. Det var en glippe mellom marka og gangbroen. Nå er det noen som har vært der og fylt igjen overgangen. Tusen takk for at det nå er ordnet og jeg kan komme meg lengre utover. Håper at flere med rullestol kan ta denne fine turstien i bruk. Ellers var det så fint i kveldsola så jeg og min far koste oss med medbrakt kaffe og kake. Det er virkelig bra for min helse å komme seg ut og nyte været.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg