Nyte midnattsola

Hei.

I går foreslo min far at han kunne komme å hente meg på kvelden for at vi sammen skulle dra ut for å oppleve midnattsol. Dette takket jeg ja til for det har jeg ønsket lenge. Det var litt spesielt å kjøre ut så sent på kvelden for det var nesten ikke trafikk da. Det føltes behagelig og vi kunne ta det med ro på turen. Turen gikk til en fin utkiksplass uten for Harstad som heter Nupen. Der var det mange folk og kke bare vi som hadde lyst til å se midnattsol. Det var litt skyer når vi kom men plutselig kom sola frem og det sterke lyset gjorde at jeg følte at jeg ble våken da jeg var litt trett tidligere. Det var en flott opplevelse som jeg kan anbefale. Nå gleder jeg meg til neste gang jeg og min far kan dra på natt tur igjen. Det er for meg slike opplevelser som gjør livet rikere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg