Nytt år,nye muligheter☺

Hei☺

Jeg vil begynne med å ønske alle et riktig godt nyttår ☺

Det har vært et år med mange gode opplevelser, både i naturen og flere flotte konserter. Jeg ser frem til nye opplevelser i 2019. Et av høydepunktene i fjor var at jeg fikk nytt hjelpemiddel (hakestyrt pc). Gjennom dette verktøyet ble en helt ny verden åpnet for meg slik at jeg kan være mer selvstendig når jeg skriver. På bursdagen min i går var i Harstad og feiret nyttår med min kjære familie. Jeg fikk også oppleve et flott fyrverkeri med masse fine farger. Det er godt etter et lite opphold i julen å kunne blogge igjen☺

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg