Økning av dose

Hei☺
I dag tidlig kjørte jeg mot sykehuset i Tromsø for å få nye injeksjoner med Botox. Turen oppover gikk bra, men det var litt som å kjøre på et vaskebrett noen ganger. Jeg var fremme i god tid, det er greit å stresse litt ned før timen. Etter å ha pratet med legen ble vi enige om å øke dosen slik at det varer lengre før neste påfylling. Legene som setter botox har så artige navn på de ulike musklene der de skal stikke, jeg forstår ikke hva de snakker om når de prater om musklene i hånden min. Denne gangen gikk det enda bedre en sist med tanke på smerte, jeg merket ikke så mye når legen satte sprøyten. Jeg blir ekstra sliten av slike turer, men det er vært det med tanke på hvor bra jeg blir etterpå☺ Nå er jeg hjemme igjen og er glad det blir en stund til neste Tromsø tur

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg