Opp i høyden


Hei
I går ble det en skikkelig langtur i lag med pappa. Dette var en tur vi hadde snakket om en stund og endelig var det godt vær og sol slik at vi kunne komme oss på tur. Turen gikk først til Sør-Skjomen da vi først kjørte litt feil,men jeg fikk se en flott natur der inne så det gjorde ikke så mye. Så gikk turen opp på fjellet til 586 meter. Den veien opp er veldig bratt og svingete, men det gikk bra. Vi stoppet på en parkeringsplass da vi kom opp og jeg kom meg ut av bilen og et stykke inn på fjellet. Pappa hadde med primus så det ble kokt vann til turmaten som vi hadde med. Det ble en god middag i det fri. Jeg merket at det var mye mygg etterhvert som pappa viftet bort,men jeg fikk noen stikk.Det var så fin utsikt der jeg satt og jeg hadde en skikkelig følelse av å være på fjellet. Etter middag kjørte vi et stykke innover fjellet opp til 700 meter før vi snudde. Det var veiarbeid i Skjomdalen og veien skulle stenges på kvelden så det var best å komme seg forbi før de stengte.Etter å ha vært på tur i 8 timer var jeg litt sliten men full av inntrykk og gode opplevelser.Dette lever jeg lenge på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg