Oppdaget ny plass


Hei
I dag når jeg var ute å kjørte med bilen så foreslo en fra personalet at vi kunne kjøre til Evenes båthavn.Der er det en molo som jeg kan kjøre rullestolen min utpå og komme ganske nærme havet. Jeg var heldig i dag med været, det var sol og lite vind der ute.Når jeg var der så kom det et fly fra Norwegian i lav høyde over hodet på oss. Flyet skulle lande på flyplassen. Det er første gang jeg fikk se et fly så nærme mens det var i lufta. Det gjorde godt å komme seg ut av bilen og kjenne på frisk sjøluft.Etter jeg hadde vært der en stund så kjørte vi videre til Bogen for å kjøpe Kaffe. En fin søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg