Oppdaget ny tilgjengelig plass

Hei

Ut i et fantastisk sommervær i dag. Først hadde jeg tenkt at badestranden ute på Myklebostad ville være en fin plass å dra til i det fine været. Da jeg kom dit var det syden trengsel på stranden og parkeringen var full så jeg ba sjåføren om å snu. Da ble det bestemt å dra til den andre siden av Tjeldøya. Utover forbi Hol et godt stykke og der fant jeg en fin sti som går helt ned til fjæra. Det var veldig fint der og helt åpent. Etter en stund ble grillen fyrt opp og det ble grillet pølser. Det var så godt å høre lyden av bølger mot stranda og jeg fikk litt følelse av syden.Alt i alt en fin dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg