Oppdatering siden sist

Hei
Det er en stund siden forrige blogg og det har skjedd noe siden sist. Jeg har i denne tiden vært mye inne for jeg ble litt skremt når smittesituasjonen har økt igjen. Selv om jeg er fullvaksinert så føler jeg meg ikke helt trygg ute blant folk. Jeg høre om fullvaksinerte som blir så dårlige at de må på sykehus og at noen til og med dør. Jeg var en tur på Unn Tromsø for å få påfyll av Botox og da ok jeg alle forholdsregler. Når jeg ellers er ute på tur holder jeg meg i bilen min. Jeg føler at det er slitsomt på ny og ha en personlig lockdown men ser det som nødvendig.Jeg hadde meldt meg på Arctic train som går fra Narvik, men jeg avbestillte da jeg ikke følte meg trygg med tanke på smitte.Jeg er frustrert på regjeringa for at de ikke innfører strengere nasjonale tiltak som svarer til bønnen fra heltene i helsevesenet som tar i mot alvorlig syke pasienter.Jeg håper at smitten kommer under kontroll slik at vi som er utrygge nå kan leve mer som normalt etterhvert.Nå venter jeg bare på en tredje vaksinedose,men når den kommer vet jeg ikke enda. Jeg har i allefall fått årets influensavaksine som kan gjøre det lettere dersom jeg skulle bli smittet med influensa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg