Opplæring av leger

Hei.

Som jeg skrev i går hadde jeg time til påfylling av Baklofen ved UNN Harstad i dag. Jeg hadde med meg to ledsagere som vanlig da jeg møtte der. Først møtte vi en vekter ved inngangen som spurte etter innkallingen. Det fikk denne. Så spurte vekteren om jeg hadde bekreftelse på at jeg måtte ha to ledsagere. Jeg hadde ikke det men vi slapp inn da den ene ledsageren forklarte behovet. Etter jeg kom ned på Nevrologiske, ble jeg møtt av en lege som spurte om jeg hadde fått beskjed om at hun hadde med seg 3 leger som skulle få opplæring i å fylle på pumpen min. Nei det hadde ikke jeg fått beskjed om sa jeg, men det går greit sa jeg. Det tok sin tid da legen som skulle læres opp måtte gå gjennom hele prosedyren sammen med veileder. Tømming og påfylling gikk greit. Så neste gang jeg kommer, skal leger som jobber ved sykehuset i Harstad gjøre dette med påfylling. Da slipper de å reise fra Tromsø hver gang. Jeg fikk også se en modell av den pumpen jeg har under huden på magen, det var litt spesielt siden de har utviklet den siden jeg fikk den første for en del år siden som en av de første i Norge.

3 kommentarer

Siste innlegg