Oppstart etter juleferie☺

Hei☺

I dag startet de opp igjen i Stortinget etter julen og nyttårs helgen. Jeg har fulgt med på stortinget.no og fått med meg innleggene til de forskjellige partiene som som omhandlet blant annet våpeneksport. Det ble diskutert hvor god kontroll regjeringen har på hvilke hender våpnene som eksporteres havner i. Jeg mener regjeringen har et stort ansvar for at våpen produsert i Norge ikke havner i diktaturer der de blir brukt til å undertrykke sin befolkning. Jeg forstår at våpen eksport er en viktig inntektskilde for Norge, men det burde holde med å eksportere til våre allierte NATO. Synes det er interessant å følge med i arbeidet på stortinget, og dele mine meninger☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg