Ordføreren i tale☺

Hei☺

Jeg har i tidligere innlegg skrevet om manglende personal på ettermiddagen her jeg bor og den frustrerende situasjonen jeg føler. Jeg fikk i etterkant av innlegget lovnad om å få besøk av ordføreren i Skånland kommune. I dag fikk jeg besøk av ordfører Helene Johanne Berg Nilsen og det satte jeg stor pris på☺Det kjentes godt å bli lyttet til da jeg tok opp sakene som berører meg,blant annet at jeg ofte må vente med toalettbesøk da personalet er opptatt med andre ting. Også det at jeg kan ha minimalt med aktiviteter på ettermiddagene på ukedager på grunn av personal mangel. Tok også opp dette med at dersom jeg skal på en aktivitet som krever 2 ledsagere må jeg gi beskjed helst 2 uker før. Ordføreren lovet å ta dette videre med rådmannen i kommunen ☺ Det var uansett hyggelig å føle at jeg ble hørt☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg