Overbelastning

Hei☺

Jeg skrev i går om at jeg synes det er godt å være mer selvstendig med å kunne skrive blogg innlegg uten hjelp. Det synes jeg er fint, men så har jeg i lengre tid vært plaget med at innsiden av halsen har føltes trang uten at jeg har forstått hvorfor. Jeg fikk en mulig forklaring i dag da jeg fikk behandling av vakuum terapeut, at siden jeg bruker haken til å styre alt rundt meg så har jeg utviklet stramme muskler på halsen som igjen fører til tranghetsfølelsen. Jeg tenker at det kan være en god forklaring på ubehaget derfor skal jeg prøve å trappe ned bruken av PC i noen dager for å se om det har noen effekt. Det kan bli vanskelig, håper jeg ikke får sterke abstinenser 😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg