På fylling på sparket😂

Hei☺
I morgen er det en ny runde på sykehus. Heldigvis bare en tur til Unn Harstad. Jeg har som tidligere beskrevet en pumpe under huden på magen. Den må tømmes for resterende medisin da den på slutten av 5 måneders periode begynner å bli gammel og mister litt virkning. Etter den er tømt fylles det på ny medisin (Baklofen).Dette er den tredje pumpen jeg har, den må byttes ca hvert 7 år da batterikapasiteten er forventet å vare så lenge. Den har en innebygget alarm som går dersom batteri eller medisin blir lav. Det er rart når den aktiveres for jeg høres ut som om lyden kommer innenfra øret. Jeg fikk en telefon fra unn Tromsø sist fredag om jeg kunne komme til Harstad for påfylling. Det er fordi nevrologen drar fra Tromsø til Harstad for å gjøre dette. Eller hadde jeg måtte kjørt til Tromsø for noe som tar ca 15-20 minutter. Noe jeg er veldig glad for☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg