På jakt etter litt lys fra sola

Hei.

Jeg bestemte meg for å komme meg ut så tidlig som mulig etter frokost for å få meg den den fine himmelen som var. Jeg trillet med stolen min bort i nærheten av isbadestranden der jeg stod å så mot det fine lyset. Sola er nå under horisonten men den lager flotte farger på himmelen. Det var kaldt ute så jeg hadde ekstra mye klær på meg i dag. Etter å ha sett på det fine lyset så trillet jeg videre her på Evenskjer for å få meg frisk luft.  Jeg synes det er viktig i mørketiden å komme seg ut for å få med seg det lille dagslyset som er. Det gjør mørketiden litt lettere synes jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg