På tampen av året


Hei.
Snart er 2022 historie og et nyttår kommer. I det året som er gått har jeg opplevd litt av hvert, men ikke fått gjort alt jeg hadde tenkt. Har planer om endelig en liten ferie til sommeren,men det må planlegges måneder i forveien for å få det til. Jeg har i år vært ute mye på dagsturer med far, støttekontakt og med personalet her jeg bor. Jeg kjenner at jeg er spent på neste år og hva som blir å skje med krigen i Europa og hverdagen til vanlige folk og de som har lite penger.Jeg håper at neste år blir et bedre år for alle.Et stort nyttårs ønske fra meg er at jeg kan få meg en jobb som kan gjøre at jeg kan føle at jeg bidrar i samfunnet.
ØNSKER ALLE ET RIKTIG GODT NYTTÅR.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg