Påfylt og stille.

Hei

I dag ble det litt travelt på morgen for jeg skulle være på sykehuset i Harstad klokken 12. Først måtte jeg gjennom smittevernkontrollen ved sykehuset før jeg slapp inn. Vel inne ble jeg møtt av 2 leger og en sykepleier. Jeg var litt spent siden det var første gang jeg skulle få påfylling av en som hadde fått opplæringen i å fylle pumpen fra legen i Tromsø. Det gikk bra med selve påfyllingen for legen fra Tromsø har laget en prosedyre som legen i Harstad skal bruke. Men når pumpen skulle stilles inn med en håndholdt avleser og restarter så måtte de ringe Tromsø for å få veiledning i bruk av denne. Jeg er så glad for at det ordnet seg så fort og at neste gang er i november. Nå får jeg sove godt igjen for at nå er alarmen i pumpen borte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg