Påskeberdskap på Herjangsflellet☺

Hei☺

I ettermiddag kjørte jeg en tur til Bjerkvik for spise burger. Det var lang kø på det lille kjøkken, så det tok litt tid å få mat.  Etter å ha spist kjørte jeg hjemover. På tur hjem så jeg at det var en del folk utenfor Norsk folkehjelp sin hytte på Herjangsfjellet. Det var også noen snøskutere der. Da kom jeg til å tenke på alle de flotte menneskene som frivillig bidrar til sikkerheten i påskefjellet. Særlig med tanke på at det er stor snøskredfare i fjellet nå. Jeg oppfordrer alle, men særlig mannfolk å tenke seg om hvor de går i fjellet☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg