Pinsehelg toppet med ESC


Hei
Så langt i pinsehelgen ble det langtur i går til Heggelia i indre Troms. Det var fint å kjøre dit på sommerføre og mindre telehiv,for i vinter var det humpete å kjøre dit.Det var tydelig at bobilsesongen har startet for de var mange bobiler på veiene.Etter jeg kom hjem fra turen var det bare å gjøre seg klar til Eurovision Song contest skulle starte. Jeg heiet på TIX og det gjør jeg fortsatt for jeg er en trofast fan. Jeg tenker at Andreas TIX Haukeland har med sin musikk og tekster et budskap som vil være til hjelp for andre. Uansett er han for meg en vinner selv om han ikke gikk til topps i ESC.
I dag første pinse dag har jeg tatt det litt mer med ro siden det seint i går. Så i dag ble det en tur ut i godværet med terrengrullestolen i marka i nærheten av her jeg bor. Håper snart at den kalde nordavinden gir seg så vi kan få varme og en smak av sommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg