Redd og veldig fortvilt.

Hei

I ettermiddag hente noe som ikke skal skje. Jeg skulle på toalettet i min leilighet og som jeg har skrevet før er jeg avhengig av at to fra personalet hjelper meg med toalettbesøk. Jeg bruker å ha ca 15 minutters arbeidstid når nummer to skal ut. Dette avtalte jeg med personalet i dag. Det som skjedde var at jeg ble sittende i nesten to timer før en fra personalet tilfeldig kom for å lage middag for meg. Under den tiden jeg ble sittende så kom følelsen av å være hjelpeløs og forlatt. Jeg ble skikkelig redd og ropte mange ganger om hjelp. Jeg kunne høre personalet som satt ute, men de kunne ikke høre meg. Etterhvert begynte jeg å få ondt av stroppene fra seilet som holder meg oppe, de gnaget på huden under armene og jeg fikk ondt i setemuskelen. Det verste var å ikke vite om noen kom. Jeg ble både hes og sår i halsen av all ropingen. Jeg synes at dette vitner om total systemsvikt og mangel på rutiner, det er ledelsen som har ansvar for å lage systemer og rutiner som skal forhindre at slike ting skal skje. Dette er dessverre ikke første gang jeg har blitt av glemt på toalettet og det er skrevet avvik etterpå, men jeg har aldri blitt av glemt så lenge før. Dette må ikke hende igjen og jeg håper ingen andre må oppleve det samme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg