Redningspakke for kultur livet

Hei

Jeg har fulgt med i media og jeg har fått med meg at det er mange musikere og andre i kultur livet som har hatt en tøff periode der inntektene har uteblitt. Jeg synes det er veldig bra at regjeringen har kompensert bortfall av billettinntekter til en viss grad. Jeg vet at i denne tiden har vært mye ensomhet blant de eldre som bor på sykehjem og andre omsorgsinstitusjoner. Derfor har jeg tenkt på at en løsning kan være at regjeringen over kulturbudsjettet gir musikere eller andre midler til å reise rundt for å underholde. Dette vil være med på å gi et avbrekk i hverdagen til de eldre og andre. Dette må jo selvsagt skje innenfor de smittevernregler som er satt. Jeg tenker at det kan være med på å holde hjulene i gang innen kultursektoren.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg