Rekognosering i Ballangen.

Hei.

I dag kjørte jeg og personalet en tur til Ballangen og var en tur innom Ballangen camping for å se sjekke forholdene der. Det er mange år siden sist jeg jeg var der og jeg så den samme leke gravemaskinen jeg satt på som liten. Grunnen til at jeg var en tur innom,var for å se på den hytten som jeg og pappa skal bo på i neste uke. Klok av skade så har jeg noen ganger før kommet til rom eller hytter som skal være tilpasset funksjonshemmede ,men som jeg ikke kan bruke fordi de er for små for mine hjelpemidler som jeg er avhengig av. Heldigvis er vi ganske flinke til å improvisere. Jeg husker en gang i Svolvær der vi måtte ommøblere hele rommet for at jeg skulle få plass til meg selv og mine ting. Nå ser jeg bare frem til å overnatte på Ballangen camping.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg