Romjuls tur


Hei
Etter flere dager med god mat og selskap både julaften og andre juledag avtalte jeg og min far at vi skulle kjøre en tur ut. Vi stoppet som vanlig på truckstoppen i Evenes for påfyll av kaffe før vi kjørte videre til Bogen. Etter en kort stopp der kjørte vi til Evenestangen der det var brøytet så vi kunne kjøre inn. Etter en liten stund la jeg merke til at det var et flott skue på himmelen. Det var nordlyset som lyste i det klare kalde været. Jeg hadde lyst til å komme ut av bilen,men det var så kaldt ute så jeg fikk min far til å ta noen bilder av nordlyset så jeg fikk se det nærme. Jeg gleder meg til i morgen da vi skal ut på ny tur til Bogen for å se på juleparaden med kjøretøy pyntet med lys.Ønsker alle en fortsatt god romjul.

1 kommentar
    1. Får noen bilder ,kanon fine.her på sørlandet har vi lett snøbyger nå.Ønsker deg en god romjul og et godt nyttår.jeg har en stor glede av naturbilder du legger ut,flotte,takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg