Ser frem til våren etter et fint møte med Skånland kommune☺

Hei☺

I ettermiddag har jeg vært borte på kommunehuset og vært med på et møte med Ordfører, der beboerne her jeg bor var invitert. Grunnen til møte var å diskutere og komme med ideer til beplantning av en hekk som skal hindre innsyn. Videre ble det drøftet mulighet for å ordne med en liten uteplass hvor vi kan kose oss rundt ei bålpanne☺ Det kom også frem ideer om å lage til et nærmiljø der vi har mulighet til å ha vår egen lille kjøkkenhage utenfor leiligheten, kanskje med forskjellige grønnsaker, jordbær, bringebær og eller andre bærbusker. Jeg følte at det var en godt samarbeid under møte og jeg ser frem til å være med på planene for fremdrift frem til våren☺Dette blir spennede og givende for oss som bor her, også for de ansatte og pårørende. Tenker at når kommunen til våren gir grønt lys så trår vi til og får dette gjennomført.Først må vi komme oss igjennom en lang vinter, men jeg tenker det er viktig å ha noe å se frem til☺

1 kommentar
    1. Heia Vegard.
      Det er jo en fin bålplass ved “stien langs elva ” der er det bålplass både ute og inne. Bålpanna for utebruk står inne i Gapahuken. Håper at den kan brukes flittig
      Mvh.
      Kristine Vik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg