Sjakkfeber


Hei.
Jeg tidligere skrevet om min interesse for sjakk og at jeg liker å spille sjakk.Jeg spiller hovedsakelig på nett der jeg spiller mot andre over hele verden. Siden det er vanskelig å få noen til å spille fysisk mot meg så er nettet en fin mulighet.Skulle gjerne hatt noen som jeg kunne ha møtt til kamper hos meg. Har spillt mot min søster og far tidligere og det er artig.Nå jobber jeg meg oppover på rangering på nett hver dag og jeg synes det er artig å vinne over noen som er høyere rangert enn meg. Det er mange tusen som spiller på nettstedet jeg spiller og jeg har skikkelig sjakkfeber av og til. For meg er det veldig god hjernetrim,men av og til blir jeg sliten av å analysere spillet for å forutse trekkene til motstanderen. Sjakk er en fin måte å holde hjernen aktiv på og jeg tenker at alle kan lære å spille sjakk. Ønsker alle en riktig god helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg