Sjakkfeber

Hei.
Jeg har tidligere skrevet om min interesse for Sjakk,Det var en som jobbet på den gang KOA der jeg bodde en stund som lærte meg og spille sjakk.Det som har vært vanskelig er finne noen jeg fysisk kan spille mot, men nå har jeg fått hjelp til å få meg en profil på en side på internett. Der kan jeg spille mot mennesker fra hele verden og det er en fin hobby og hjernetrim. Noen er dårlige tapere og sender meg negative kommentarer når jeg vinner,men det bryr jeg meg ikke om.Jeg synes det er flott med utfordringer og jeg liker å møte noen som er skikkelig gode Det som er viktig for meg når jeg spiller sjakk er at dagsformen er god og at jeg kan konsentrere meg helt på spillet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg