Snart avslappet i hendene

Hei

I ettermiddag hadde jeg besøk av min faste fysioterapeut og det er noe jeg ser frem til hver uke. Siden det begynner å nærme seg injeksjoner med Botox i hender  og underarmer så merker jeg ekstra mye spasmer. Det er til tider plagsomt nå før Botox behandling. Jeg merker det spesielt i venstre hånd at den blir mer klam da den er mere lukket. Nå har jeg i Tromsø neste uke på sykehuset der og det ser jeg frem til. For nå må jeg ha ekstra hjelp fra fysio og personalet til å tøye ut. Det kan være litt smertefullt å tøye, men jeg er vant til det. Nå  ser jeg frem til tur i morgen med bilen min selv om det er meldt dårlig vær og jeg er lei av og være innendørs.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg