Snart går Pride ekspressen fra nord🌈

Hei☺

Nå er straks ventetiden over, for i morgen tidlig starter jeg på den lange veien til Oslo Pride. I dag har det vært hektisk aktivitet hos personalet med å pakke i bil og henger, og ikke minst i mitt hode☺ Jeg kjenner på skikkelig reisefeber nå og jeg er ekstra spent på reisen. Heldigvis har jeg med meg 3 dyktige ledsagere på turen som skal hjelpe meg underveis og under oppholdet☺Den første etappen går fra Evenskjer til Trondheim der jeg skal overnatte på Comfort Hotell Trondheim ☺ Det gleder jeg meg veldig til☺Dette blir godt å endelig komme i gang med en reise jeg har ventet på i mange år og jeg gleder meg virkelig til å oppleve forskjellige ting og ikke minst delta på Oslo Pride og kjærlighetens mangfold☺

3 kommentarer
    1. Kos deg i Oslo og på Pride. Der skulle man ha vært. Får nøye meg med Harstad Pride i august.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg