Snart oppstart etter sommerferie ☺

Hei☺

Nå er snart dagen her som jeg har sett frem til å følge med på☺I morgen skal Stortinget igjen konstitueres. På onsdag den 2 oktober er det den høytidelige åpningen av Stortinget. Den 164 i rekken. Jeg er veldig spent på å høre trontalen som kongen skal lese opp,og som er de politiske planene regjeringen har for Norge fremover. Jeg er stolt og takknemlig for å leve i et land som har demokratisk styresett, men jeg er litt bekymret for at politikere i posisjon ikke lytter til befolkningen. Når de beslutter å legge ned sykehus og ambulansetjenester, og i tillegg har flyttet helikoptere som svekker beredskapen i nord skaper dette bekymring. Noe jeg mener politikerne må ta på alvor for å unngå at folk mister troen på politikerne og dermed lar vær å stemme. Videre er jeg også spent på det nye statsbudsjettet som legges frem den 7 oktober for se om regjeringen igjen har planer om å kutte i stønader til syke og uføre. Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av politikk og blir følge med på tv overføringer fra stortingssalen de kommende dager☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg